16 June 2009

Sudah Sampai Masanya Dua Orang Ini Perlu Meletak Jawatan!

tolong letak jawatan!!!!2

Demi Kebaikan Bersama 2 Orang Ini Perlu Meletak Jawatan....

6 comments:

Anonymous said...

Ya..sokong letak jawatan..lagipun tak rugii sebab UMNO dan nak bagi jawatan baru tu...kalu nak jawatan cepat letak jawatan!!!Tak payah gatai2 nak bawak PAS sekali!!!

hamka said...

Hikmah disebalik satu kejadin....
kita sudah dpt mengagak siapakah nanti yng bakal mengkhianati perjuangan PAS & rakan di dlm PR.
Kepada Haji hadi & stopa ali,berikan sebab kenapa anda hanya dpt memerintah terengganu hanya 1 penggal..?

Anonymous said...

nak muntah aku nengok muka dorang ni. Negeri sendiri tak leh nak jaga, berangan nak jadi menteri...ptuihhhhhh!!

Anonymous said...

Nasa.... kerajaan perpaduan apa yang anta runding. Khabarnya, sejak lepas PRU12 lagi.
Lepas tu tengok apa jadi. Dengan kepalanya, Najib pi dok rampas kerajaan Perak, nak runding apa lagi. UMNO ni jenis spesis tak boleh harap.
Tak kan anta sampai bengong tak boleh pikiaq

Farihan Irfan said...

Saya ni dah 20 tahun sokong PAS dan dalam masa yang sama benci kepada UMNO, bukan benci tanpa tetapi kerana perbuatannya yang zalim dan tidak adil kepada PAS.
Idea kerajaan unity ini terus terang saya katakan sungguh mendukacitakan.

Tolonglah jangan buat perangai tak senonoh macam ni. Malu sungguh kita dek perbuatan 2-3 kerat orang dlm PAS ini. Tak tahu lagi dah nak letak muka kat mana bila berdepan dengan org UMNO.

Saya yakin perbincangan unity ini akan memecah belahkan PAS!

Anonymous said...

saya meminta setiap cwgn PAS membuat USUL TIDAK PERCAYA kepada Ust Nasa..



LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight