12 April 2009

Umno sanggup terima pelacur tua ini....?


Umno sedia terima Ibrahim tapi tidak 'pinang'

PETALING JAYA:
Badan Perhubungan Umno Kelantan bersikap terbuka jika Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali ingin kembali menyertai parti itu.

Pengerusinya Tan Sri Annuar Musa berkata Umno Kelantan menyambut baik hasrat ahli Parlimen Bebas itu jika kembali menyertai parti yang pernah dianggotainya sebelum dipecat tujuh tahun lepas.

"Umno sentiasa terbuka kepada siapa sahaja yang ingin menyertainya secara ikhlas tanpa sebarang desakan atau paksaan.

"Jika (Datuk) Ibrahim Ali ingin kembali kepada kita (Umno)...boleh saja, tak ada masalah," katanya kepada mStar Online.

Beliau berkata demikian bagi mengulas kenyataan Ibtahim yang berkata beliau hanya menunggu 'pinangan' daripada pimpinan Umno, untuk membolehkan beliau kembali menyertai parti itu.

Bagaimanapun tambah Annuar, perkara itu perlu diperhalusi dengan sebaik-baiknya untuk kepentingan semua pihak.

"Kita perlu bincang dulu, tak perlu tergopoh-gapah," katanya.

Ibrahim, 57, digugurkan daripada jawatan Ketua Umno Pasir Mas pada 22 Nov 2003 dan kemudian digantung keanggotaannya seumur hidup dalam Umno kerana bertanding sebagai calon Bebas pada pilihan raya umum ke-11, Mei 2004.

Ditanya sama ada pihaknya akan mengadakan pertemuan dengan Ibrahim bagi membincangkan mengenai 'pinangan' tersebut, Annuar berkata perkara tersebut akan dipertimbangkan.

"Kalau anak dara bolehlah kita pinang...ini dah janda dua kali, susah tu," katanya dengan berseloloh.

Beliau bagaimanapun tidak menolak untuk mengadakan perbincangan dengan Ibrahim mengenai perkara tersebut.

"InsyaAllah...mungkin nanti saya boleh ajak beliau minum-minum kopi sambil bincangkan mengenai perkara ini, kita tak ada masalah," katanya.

Ditanya sama ada Umno Kelantan akan mengadakan perbincangan dengan pentadbiran pusat mengenai perkara tersebut, beliau tidak dapat membayangkan apa-apa tindakan buat masa sekarang.

"Saya tak boleh nak bayangkan apa-apa, kita tunggu dan lihat dulu pekembangannya nanti," katanya.

http://www.mstar.com.my

...Selamatlah kita semua kalau UMNO sanggup terima pelacur tua sekor ni...

di kelantan, dia tak berape berani dah nak jumpa... sembang lama-lama dengan sapa-sapa seperti dulu... dia takut dimaki seranah oleh rakyat kelantan di atas perangai munafiknya itu...

Dia dah tahu kat kelantan dia dah tak laku lagi.... macam sampah orang tengok... lebih baik dia cabut masuk Umno cepat-cepat... dapatlah dia bernafas sikit sementara menunggu rakyat pasir mas sembelih dia dalam PRU akan datang....


11 comments:

adolf said...

Umno sanggup terima saper-saper saja...janji dapat berkuasa ...

Ibrahim tu dah tahu rakyat Kelantan dah jemu dengan perangai dia tu...masuk meminang tu macam nak ajak Umno berzina denagan dia je..

Anak Kampung Melayu,Penang

Hamba Ilahi said...

ASTAFFIRULLAHAL AZIM......

Amuraria said...

HANTAR SAJA PI LORONG HAJI TAIB ! ATAU LORONG PETANI DI ALOR SETAR,ATAU LORONG GAHARU DI PENANG ! ITULAH TEMPAT SELAYAK-LAYAKNYA BAGI PELACUR UMNOI TUA INI !

Anonymous said...

Lelong je katak ni di pasar borong Selayang.
Manalah tau dapat harga tinggi! Muka dia memang dah muka tembok pun! Gedebe mu brahim katak ong..ong!
Ada ke pelanggan nak kan pelacur tua ni?

Anonymous said...

ada..UMNO gerenti terima katak ni. Saje je buat2 jual mahal. Tak caye?. Tunggu je dlm tempoh sebulan ni.

Pak Lubis said...

kalau dia disamakan pelacur tua .. saya ingi menambah.. kalau pelacur tua ... dah banyak dihidapi penyakit kalau tidak pun pembawa penyakit ... seperti penyakit kulit dan penyakit kelamin gnorea ata siplis...

Kalau UMNO ambik memang penyakit yang dihidapi akan menular ke semua ahli ahli UMNO yang memang pn tengah nazak.. Akan cepatlah berkuburnya UMNO

Anonymous said...

Alhamdullillah, selesai dah satu bab. Cuma nak komen sikit perihal katak tak berguna ni. Dia cuma diterima kembali untuk jangka masa sebelum PRU13. Lepas tu UMNO akan sepak dia keluar, sebab ketika itu dia dah jadi hampas. Ayo yo itu jam, mana pun tak boleh pi. End of the for you.

Anonymous said...

Aku dari dulu memang tak percaya dgn katak ni! aku pun heran kenapa PAS sanggup bagi katak ni tiket PAS! Aku tengok muka dia pun dah macam katak puru.........kena siplis kot!

HOT ZOOM said...

Hahahaa......memang puak tu sama dol jugak dengan mangkuk ayun ni.
Mangkuk ni dah tak boleh pakai pun masih nak ambik lagi.Nampak sangat puak ni nak tambah kerusi free tak kira le kerusi tu ada kurap ke atau ada virus bahaya.Janji dapat duduk.Jadi sama-sama nak jadi mangkuk ayun.Piiiiiraaahhh
CERMIN YANG RETAK

Anonymous said...

kalau UMNO terima PELACUR TUA.. habis PAS dulu terima apa??/ BOHSIA TUA ke????
UMNO terima PELACUR TUA yang tgh ada duit (tua-tua lah janji ada satu kerusi Parlimen). PAS??? terima BOHSIA TUA yng haprak ambil tepi jalan pastu basuh cuci-cuci Jadi kan MAk ayam... last PAS juga yang melepas......hahahahahahaaaa

Pak Lubis said...

PAS terima dulu pelacur belum tua lagi. PAS nak perbetulkan dia supaya tak jadi pelacur dan bertaubat. Tetapi memang dah tak boleh dibaiki ..dia balik dengan perangai lama ... Jadi pas lepaskan lah dia .. Mungkin UMNO nak ambil ... haha ahhha ahahhaha ahhhaaha



LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight