21 April 2009

Penyebaran Gambar Bogel Terbaru Elizabeth Wong

Setelah gagal untuk menjatuhkan Exco Kerajaan Selangor yang juga ADUN Bukit Lanjan, Elizabeth Wong melalui konspirasi pendedahan gambar bogel, pihak-pihak tertentu kini diberitakan telah melakukan sebaran gambar bogel yang lebih dasyat di dalam blog.

Menurut akhbar MSTAR dengan tajuknya "Elizabeth belum boleh lega: gambar baru muncul di internet?" yang ditulis oleh G.Manimaran beranggapan bahawa penyebaran gambar bogel terbaru Eli menunjukkan seperti Eli belum 'bebas' sepenuhnya.

Persoalan kini, mengapa Eli perlu dikatakan belum boleh lega jika terbukti bahawa penyebaran gambar-gambar bogel itu adalah berniat jahat dan dilakukan oleh orang yang pengecut dan tidak bertanggungjawab?

Jika berani menyebarkan mengapa tidak pula berani mendedahkan identiti? Bukankah itu sudah cukup untuk membuktikan pihak yang melakukan perbuatan menyebarkan gambar-gambar itulah yang sebenarnya pihak yang tewas dan kecewa apabila Eli masih terus menerima sokongan rakyat dan penduduk Bukit Lanjan supaya beliau meneruskan khidmatnya.

Dalang yang menyebarkan gambar itu sepastinya datang dari musuh politiknya dengan berharapan agar Eli dan PKR tersungkur dengan isu berkenaan. Termasuk pihak media yang cuba meraih sedikit keuntungan melalui tindakan mengampu dengan menimbulkan kecaman terhadap Eli ekoran isu berkenaan.

Saya bersetuju penuh dengan jawapan-balas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim yang mengulas mengenai penyebaran gambar-gambar baru melibatkan Wong, dimana pihak kerajaan negeri akan mendapatkan gambar itu dan memberikannya kepada polis.

"Gambar itu jika ada intrusion of privacy (mencabuli privasi) kita minta pihak polis mengambil tindakan," katanya.

Beliau menyatakan demikian pada sidang akhbar selepas menyampaikan bantuan bernilai RM2.0 juta kepada 25 Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri di Shah Alam hari ini.

Apa yang nyata "pihak tertentu" yang melakukan kerja dengan niat untuk menjatuhkan kerajaan Pakatan Rakyat" di Selangor tidak berjaya dan akhirnya terpaksa mengambil langkah kedua yang sebenarnya tidak lansung memberi apa-apa impak lagi kepada wakil rakyat berkanaan dan kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor.

Mereka hanya boleh berjaya jika mereka sendiri bertanggungjawab untuk tampil memperkenalkan diri di samping tidak berselindung dengan dunia siber yang mengizinkan anonymity ini.

Greenboc

3 comments:

kerol said...

simpati utk YB Elli

hina dan terkutuk utk yg menganiaya YB Elli

semoga YB Elli tabah.

pada jgn dilayan sangat perbuatan sabotaj dari pihak2 yg sememangnya tiada maruah. musuh YB Elli memang tidak bermaruah.

semoga Allah yg membalasnya.

barangkali terlepas di dunia tapi mungkin tidak di akhirat nanti.

aku tidak redha dgn perbuatan jahat lg keji diorang yg jelas sekali tidak bermaruah.

Anonymous said...

We all know Eli Wong will be attacked until PR govt tumbles. And what about the rumoured videos? And we all know who are the culprits taking advantages.

Despite her being the victim, I still think she should have resigned.

Anonymous said...

Actually the 2nd pixs released will justify that the culprit is merely a blackmailer , meant to upseat Eli.

Anyway..the 2nd pixs will prove Eli innocence since cleary shows she is fully dressed & the sneeky guy intrude into her privacy by taking pixs merely on her private without her knowledge (while asleep) & for the guys gain.

I dont see the photoes taken was voluntary or was actually nude...it was an intimate photoes, hardly categorised as the rude semi nude.

ipohHUNK

http://lh3.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/Sd7ECBLUWVI/AAAAAAAAAj4/cwlPA3Kc0GA/s720/bersemadi%20UMNO3.JPG


LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight




http://lh4.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/ScNA7ekrAAI/AAAAAAAAAe4/MnAONBmvtlE/pinkturtle%20video.JPG