05 March 2009

Pekida Akan Pertahan Osman Jailu ?

Osman Jailu: Sirih Pulang Ke Gagang..!

Semalam aku jumpa Dato' Nasa di Ipoh. semalam jugak sebelum tu ada sorang kawan call aku infokan aku pasal Lajin Ayahanda PEKIDA.

Pagi ni pulak aku dimaklumkan yang Osman Jailu akan pulang dan akan adakan satu majlis sembelih lembu di Air Kuning, Taiping.
  • Aturcara Program Sirih Pulang Ke Gagang -
  • Program Mentambut Kepulangan Wira
  • Tetamu Jemputan : Kapten (B) Osman Jailu.
  • Tarikh : 11hb. Mac, 2009
  • Tempat : Akan dimaklumkan kemudian, tetapi disekitar Air Kuning, Taiping.
Wah sorang-sorang dah pulang ke kampung halaman.

Yang bestnya, penginfo yang khabarkan program Osman Jailu bagitau, majlis yang diatur untuk Osman Jailu bukan sebarang majlis. sembelih lembu bukan sebarang sembelih.

Itu adalah salah satu adat kemasukan dan penerimaan seorang ahli baru kedalam PEKIDA. jadi Osman Jailu dah memohon untuk menjadi ahli PEKIDA. lepas ni confirm makin lantang sebab setiap pergerakan Osman akan dikawal selia oleh para Ayahanda-Ayahanda PEKIDA.

Korang nak buat gila? jaga..! Ayahanda back-up ooo...!!!

Informer cakap, lepas ni Osman akan lebih gila babi lagi sebab geng-geng PEKIDA akan jadi pelindung kepada Osman Jailu..! Kabel besar beb..! Samseng maut..!

Jom ramai-ramai ke majlis kepulangan "WIRA"..!

http://perisik-rakyat.com

4 comments:

Anonymous said...

wah lepas nii..ramai la ayahda2 yang jadi kaya...apa tidaknya semua MP dan ADUN Umno akan ikut jejak langkah
Osman Jailu pakai gangster beb....
betul seperti jangkaan wa politik Msia nanti akan jadi macam cerita filem tamil "Sivaji theBoss".
Kalau nak tau MP dan ADUN yang bercakap berapi2 di parlimen dan DUN tu...semuanya memang dah ada backing PEKIDA itu sebab mereka cakap pakai hentam saja..maka akan berlakulah berbagai kejadian yg kita tidak jangka selepas ini...demi kuasa dan
pangkat semuanya halal untuk mereka.

cikgusyon said...

zahid hamidi pun ada gak geng kaki pukoi... depa tu geng pekida ka???

cikgu heran la si zahid hamidi dulu bkn main bela DSAI.. lepaih dah kwn tu tak dak kuasa dia pun undur pelan-pelan .. jaga tembolok sendiri.

Kawan masa berada ni tak guna seduit.
Cikgu dok bayang kalu DSAI jd PM la geng pecacai ni silap2 mai merangkak cium tapak kaki DSAI... compom!!!!

Anonymous said...

Alhamdulillah...setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...Di harap2 selepas ni biarlah ahli2 Pas yg tersasul dgn pakida faham keadaan sebenar...

Anonymous said...

Anak die pon samseng gak..knal sgt kat ipoh..



LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight