07 March 2009

Perhatian!! Inilah Samseng- Samseng Kampung Dusun Upahan Umno

Samseng Upahan Umno

Sekarang kita semua boleh kenal bagaimana rupa samseng upahan diatas.Mereka ini kaki tarik kereta dan bouncer Kelab Malam. Dengar khabarnya ada yang sedang memburu mereka . Kemana mereka nak pergi? Dunia ni terlalu kecil sangat ...Bukan dia orang saja yang samseng .....Akan bertemu buku dengan ruas nanti.

http://alhusseyn51.blogspot.com

Kalau ada rezeki kita akan jumpa di bukit gantang.... kita group tak brape samseng dari kelantan ni ,teringin sangat nak jumpa samseng-samseng kampung dusun ini... harap-harap janganlah menghilang diri pulak di bukit gantang nanti... tonjolkan diri anda macam singa gila itu di bukit gantang nanti...

3 comments:

Anonymous said...

..muka mcm sial..

Anonymous said...

sampah masyarakat!!muka mcam babi
depa ni kalau sorang2 macam babi kena ligan anjing lari tak cukup tanah. cari makan tukang tarik kereta
ni paling hina!!!!!!!!khak PHUIII
SAMSENG kampung!!

Anonymous said...

polis minta siasat sama depa ni...kaki ni le dok gaduh,merogol,mencuri...pecah rumah..mlm mlm dok minum arak kat kabaret...kita bjumpa di bkt gantang....tengok samaseng tara mana geng 30 ka 36 ka 3 line ka..hang nak rasa kapak bukus maiii..sial punya pukida..termasuk lajin tu aku nak boh dulu..hang tunggu lajin..gedeber tahi ..berani masa ada ramai geng..



LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight