20 March 2009

Osman Jailu, Najib dihina di Changkat Jering



Osman Jailu, Najib dihina di Changkat Jering

1 comment:

tok iskandar said...

Jarum halus ini kalau mengena alamatnya tipislah PAS untuk menang di PRK Bukit Gantang.

Saban hari,media totok UMNO akan mengambil peluang memainkan isu penderhaka kepada Raja Melayu sehinggalah ke hari pengundian.

Cara macam ni kira kembar seiras kaedah Yahudi.Tok tak mahu tuduh sesiapa tapi yang mendapat keuntungan daripada isu kartun hina Raja Melayu ini tentulah calon UMNO yang akan bertanding dalam PRK Bukit Gantang.

Tok nak cadangkan kepada penyokong-penyokong yang terjumpa mana-mana mamat yang cuba mengedarkan gambar-gambar kartun ini agar menangkap mereka dan sebelum serahkan kepada polis ambil dulu nama,nombor ic dan alamat rumah mereka.

Penceramah-penceramah Pakatan rakyat juga perlu memberitahu orang ramai tentang gambar kartun yang menghina Raja Melayu ini bukan dilakukan oleh Pakatan Rakyat.

Orang yang dah miskin idea untuk menang sanggup melakukan perbuatan yang keji ini.Bukannya murah kos cetak gambar kartun tu.Mungkin kerja gerombolan mamat yang hina Yang Di Pertuan Agong sebagai natang(binatang) tempohari kot.

Laporan polis telah dibuat dan eloklah perkara ini disiasat dan kes mamat yang hina Yang di Pertuan Agong juga perlu disiasat kerana berkemungkinan dilakukan oleh orang yang sama.

Tok percaya selepas ini lebih banyak lagi gambar kartun seperti ini akan diedarkan dari rumah ke rumah di kawasan Bukit Gantang dan jika ternampak orang asing yang mencurigakan elok ditahan mamat tu atau buat laporan polis.

Tok percaya kaedah gambar kartun hina raja Melayu ini tidak akan berlaku lagi jika UMNO tewas di Bukit Gantang dan Selambau.

Dahlah mahal bajetnya kalah pulak tu.Tengok macam kat Kuala Terengganu limpahan wang,projek telah dilimpahkan kepada pegundi di sana tetapi UMNO tetap tumbang sampai serik nak gunakan kaedah yang sama di Bukit Gantang.



LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight