03 February 2009

SPRM terlibat dalam kehilangan 2 Exco atas arahan Najib?


SPRM terlibat dalam kehilangan 2 Exco atas arahan Najib?


Ramai dari pemimpin Pakatan tidak berusaha menjejaki Jamal dan Othman, tetapi melakukan satu aksi cepat membawa kepada pendedahan surat akujanji yang dikatakan dilakukan didepan Sultan, lalu saya bertanya, dalam aku janji tersebut andai mereka “Keluar PKR” akan membawa mereka kepada tindakan wajib meletak jawatan.

Kenapa ia dilakukan sebelum mereka mengumumkan akan keluar PKR? Seharusnya MB Perak dan barisannya membuat sidang media mendedahkan kewujudan surat akujanji tersebut kepada umum andai mereka keluar PKR secara automatik kerusi mereka kosong. Tetapi melakukan pengosongan kerusi sebelum mereka mengumumkan keluar PKR.

Surat itu jelas mengatakan “andai keluar PKR”. Maknanya selagi tak keluar surat tersebut tidak valid. Saya andaikan tindakan ini diambil tergea gesa tanpa perbincangan dengan PKR dan Anwar. Bila keputusan dan media sudah menyiarkan kerusi itu kosong ketika itu dikatakan Anwar tidak mampu lakukan apa lagi selain mendiamkan diri. Sehingga petang semalam Pengerusi PKR Perak masih mengangap Jamal dan Osman masih wakil rakyat, ia seolah olah bercanggah dengan kenyataan Kerajaan Perak.

Mengapa kepimpinan Perak tidak beranggapan Osman dan Jamal diculik? Petang 1 febuari saya kira satu sidang media mengatakan Kerajaan Perak akan membuat laporan Polis, tetapi dalam jam 5.45petang secara tergesa gesa satu faks dihantar kepada media menyebut kerusi itu dikosongkan. Dikhabarkan kepada saya tindakan itu disebabkan oleh setia usaha sulit MB?

Sebelum ini saya telah mendedahkan bagaimana konspirasi BPR dan pemimpin Umno termasuk Hamzah Zainuddin menjadi dalang penangkapan rasuah Jamal dan Osman. Mereka juga orang yang sama saya dedahkan memerangkap ketua Hakim Mahkamah Tinggi Syariah Perak” Hassan Basri” dengan menggunakan modus operandi yang serupa, malah ketika ini keadaan nya sama, Jamal dan Osman ketika itu juga diculik BPR, apakah kita ingat BPR tidak akan melakukannya untuk kali kedua?

Meletakkan wang diatas meja “KluangKafe” yang dilakukan BPR dan menangkapnya beberapa hari tanpa berita, jadi mustahilkah ia dilakukan lagi? itu sebabnya artikel saya sebelum ini meletakkan kemarahan yang amat angat kepada bekas pengarah BPR Shamsiah Abu Bakar dan Imran Abdullah diatas kerja jahat ini.

Sudahkah kita berusaha mencari siapa Imran Abdullah ini? apakah kita pernah melihat wajah barua BPR ini. Mengapa indentiti Imran Abdullah ini dilindungi. Kita sendiri tahu tuduhan ini palsu tetapi dalam keadaan getir ini kita mengatakan seolah olah tuduhan 180juta itu benar. mana pendirian jitu anda?

WAKIL Jamal dan Osman menyerupai wakil Saiful Bukhari “Uncle Pet”

Tidakkah kita perasan kehadiran wakil Jamal dan Osman itu seperti mana kehadiran wakil Saiful Bukhari ,pada awalnya Saiful dikatakan hilang, dia tidak pernah muncul, malah kenyataan hanya datang dari wakil dikenali sebagai Uncle Pet, malah “team Najib” ini menggunakan Blog dan Friendster untuk memberi sebarang respon kepada semua isu, apakah tidak lama lagi ada blog jamal dan Osman. tetapi mereka tidak pernahpun kenal apa itu blog.

Apa yang penting ketika ini kita perlu cari dimana Jamal dan Osman. Satu laporan Polis harus dibuat, dan seharusnya Kerajaan Perak membuat satu laporan dimana Jenayah telah dilakukan diatas kehilangan Jamal dan Osman. Ini satu penculikan. Jangan terkejut selepas ini satu lakonan report polis dibuat Jamal dan Osman yang mereka diugut bunuh oleh penyokong PKR, lalu Jamal dan Osman akan sentiasa diringi Polis seperti mana saiful bukhari yang sentisa dibawah pengawasan Polis.

Jangan Lupa SPRM baru melakukannya keatas Proksi Khairy?
Seorang putri Umno disoal siasat didalam Hotel sebelum ini diKedah dan dipaka membuat pengakuan, malah saksi kes melibatkan rasuah Datuk Norza Zakaria yang terkenal sebagai gandingan Khairy juga pernah disiksa , dibogelkan untuk membuat pengakuan. Dalam kes ini sahaja jelas menunjukkan ia dilakukan oleh team Najib. Jadi apakah ia nya tidak mustahil berlaku terhadap Jamal dan Osman?

Tuduhan liar secara halus cuba dilakukan ketika ini menggambarkan ia satu sandiwara oleh Anwar , jadi berhati hatilah. Serangan kini ketahap perang saraf yang membuatkan perpecahan itu akan bermula didalam Pakatan Rakyat. Najib sudah tidak lagi boleh bersabar untuk menjadi Perdana Menteri, hanya tinggal 1 bulan untuk dia menaiki tahta yang diidamkan. Najib akan lakukan apa sahaja untuk merialiasikan impiannya ke punca kuasa. Jadi yang boleh kita lakukan adalah menyerang Najib bukanyya Jamal dan Osman.

Lawan tetap Lawan

reformis muda

http://perakexpress.com

No comments:

http://lh3.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/Sd7ECBLUWVI/AAAAAAAAAj4/cwlPA3Kc0GA/s720/bersemadi%20UMNO3.JPG


LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight




http://lh4.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/ScNA7ekrAAI/AAAAAAAAAe4/MnAONBmvtlE/pinkturtle%20video.JPG