04 February 2009

Pembohongan Besar Hamba Allah Yang Bernama Nasaruddin



Ketika Nasaruddin masuk PKR pada 25 Januari, 2008
  1. Saya amat yakin dengan kepimpinan Parti Keadilan Rakyat yang mempunyai iltizam dan idealisme yang kuat untuk memperjuangkan hak-hak dan kepentingan rakyat yang terdiri dari pelbagai kaum di negara ini.
  2. Saya yakin Parti Keadilan Rakyat akan tetap menjunjung dan menghormati hak-hak yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan khususnya dalam kedudukan Bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi kebangsaan, kedaulatan Raja-Raja Melayu dan kedudukan Islam sebagai agama Persekutuan.
  3. Saya percaya Parti Keadilan Rakyat dan rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat mampu untuk menjadi sebuah permuafakatan komponen parti-parti yang lebih baik demi kepentingan rakyat seluruhnya.
  4. Untuk membolehkan saya menjadi ADUN yang lebih berkesan dan memberi khidmat terbaik kepada penduduk setempat memandangkan Pakatan Rakyat sudah pun menubuhkan kerajaan di Negeri Perak.


Ketika Nasaruddin Masuk UMNO pada hari ini,
  1. "Saya mengambil untuk kembali menyertai BN berdasarkan keadaan politik yang tidak menentu dan bercelaru sehingga wujud satu kerajaan yang tidak kukuh di Perak.
  2. "Saya juga mengambil kira dan menghormati pengundi-pengundi di kawasan pilihan raya Bota serta menghormati prinsip-prinsip amalan demokrasi.
  3. "Selain itu saya juga mengambil kira nasihat dan pandangan rakan-rakan politik dan orang-orang perseorangan yang ingin melihat wujudnya keadaan dan suasana politik dan kerajaan yang kukuh di Perak.
  4. "Maka saya dengan penuh perasaan dan kesedaran serta tanggungjawab akan kembali semula menyertai Umno dan BN hari ini.
Realiti UMNO yang perlu di sedari oleh rakyat. Kalau dah UMNO ... akan kekal menjadi UMNO. Kalau pemimpin masih bodoh untuk tahu tentang politik UMNO .. tolong tanya rakyat.

Walaupun kerajaan jatuh, tapi masih ada ADUN Pakatan Rakyat. Tapi di tipu hidup hidup akan cukup meninggalkan kenangan. Pada Rakyat .. kita sudah berpesan, tapi kepada Anwar ... kena tanya dia. Memang pedih !!!

http://notoumno.blogspot.com

1 comment:

Anonymous said...

DS ANWAR SEDANG MENYEMATKAN KALUNGAN PINGAT DI BAHU "SIKITUL"- TERNYATA SIKITUL INILAH YG MELINGKOPKAN PKR.ITULAH ANWAR CEPAT PERCAYA SANGAT SAMA ORANG-MCM TULAH DIA CAYA SANGAT DENGAN FAIRUS BUDAK GUAR PERAHU TU...KAMU LIHATLAH FAIRUS AKAN JADI GIANT KILLER UNTUK HAPUSKAN PKR...JAGA2 SAMDOL TU!!!

http://lh3.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/Sd7ECBLUWVI/AAAAAAAAAj4/cwlPA3Kc0GA/s720/bersemadi%20UMNO3.JPG


LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight




http://lh4.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/ScNA7ekrAAI/AAAAAAAAAe4/MnAONBmvtlE/pinkturtle%20video.JPG