09 March 2009

Eksklusif: Tamparan Hebat Buat UMNO Pahang ! Terkini Dari Bera, Bekas ADUN Guai Kini Secara Rasmi Sah Menyertai Parti Keadilan Rakyat !!

BERA - Tamparan hebat sekali lagi buat UMNO Bera dan Pahang khasnya, bila bekas ADUN Guai (2004-2008) Tuan Hj.Hamzah Ibrahim (foto, sebelah kanan) dilaporkan sah kini menyertai Parti Keadilan Rakyat. Menurut sumber daripada Ibu Pejabat PKR, borang penyertaan keahliannya telah dihantar pada minggu lepas, dan dalam mesyuarat bahagian jam 11.00 pagi tadi perkara itu telah dimaklumkan. Sebelum ini kami telah melaporkan tentang kehadiran di program ceramah PKR anjuran PKR Cawangan Felda Triang 3, Bera pada 21 Februari 2009 yang lalu. Dalam majlis tersebut yang turut dihadiri oleh Pengerusi Perhubungan PKR Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman beliau tidak menafikan spekulasi untuk menyertai Pakatan Rakyat. Maka dengan ini kekuatan PKR Bahagian Bera kini semakin bertambah dan kukuh. Satu sidang media berkenaan perkara ini telah diadakan siang tadi. Keputusan yang dibuat oleh Tuan Hj.Hamzah sememangnya sudah dijangka dan dinanti-nantikan oleh rakyat di kawasan Bera. Untuk makluman, Parlimen Bera diwakili oleh Menteri Belia Dan Sukan iaitu Dato' Ismail Sabri Yaakob. Dengan penyertaan beliau ini diharap akan dapat memberi harapan lagi kepada lebih ramai bekas pemimpin UMNO Pahang yang bakal menyertai Pakatan Rakyat dalam masa terdekat ini.

[Kami juga mendapat maklumat bahawa ramai lagi pemimpin UMNO Pahang bahkan yang berstatus bekas Exco Kerajaan Negeri akan bertindak menyertai Pakatan Rakyat dalam masa terdekat ini. Apakah ini bermakna segala yang dilakukan oleh bekas ADUN Guai ini akan menjadi pemangkin berlakunya satu lagi gelombang perubahan yang lebih besar buat Pakatan Rakyat di Pahang selepas ini. Segalanya pasti berkemungkinan, kerana rakyat sebenarnya sudah muak dan jelek melihat segala apa yang dilakukan oleh pemimpin UMNO sejak dulu, kini dan selamanya. Tahniah dan Syabas buat PKR Bera dengan kemasukan Tn.Hj Hamzah ini !!


http://pahangdaily.blogspot.com

No comments:

http://lh3.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/Sd7ECBLUWVI/AAAAAAAAAj4/cwlPA3Kc0GA/s720/bersemadi%20UMNO3.JPG


LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight




http://lh4.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/ScNA7ekrAAI/AAAAAAAAAe4/MnAONBmvtlE/pinkturtle%20video.JPG