16 February 2009

Sapina Najib Dan Bawa Beliau Ke Muka Pengadilan

Kes Altantunya, Sapina Najib Dan Bawa Beliau Ke Muka Pengadilan Atau Satu Lagi Lawak Panggung Sandiwara Semasa Bakal Kita Saksikan

SHAH ALAM [3.47 pm] - Apa lagi yang ditunggu oleh mahkamah?. Sudah terang lagi bersuluh, tertuduh dalam kes Altantunya secara jelas menyatakan di mahkamah yang beliau telah mengaku "menjadi kambing hitam yang harus dikorbankan untuk melindungi rancangan dan niat jahat mereka". Soalnya sekarang, siapakah pihak terbabit?. Razak Baginda, ADC Musa Safri atau siapa?. Umum mengetahui bahawa kedua-dua nama tersebut ada kaitan dengan Najib Razak. Jika benar kata Sirul Azhar beliau hanya melaksanakan tugas yang diamanahkan oleh ADC Najib iaitu Deputi Supritenden (DSP) Musa Safri. Maka kita perlu tanya pula ADC Musa Safri pasti menerima arahan daripada "bossnya"!. Siapakah boss beliau itu gamaknya?. Memang sudah menjadi tradisi bahawa seseorang ADC akan hanya mengikut arahan yang dibuat oleh bossnya sahaja. Jika A kata bossnya, maka A lah kata beliau biarpun benda itu ada B. Ini bermakna ADC Musa Safri pasti mendapar arahan dari bossnya untuk melaksanakan niat jahat tersebut. Masakan "teori" sebegini pun masih gagal dibaca oleh mahkamah. Apa lagi "dalih" yang mahu dilakukan untuk menggagalkan kes ini. Razak Baginda sudah dibebaskan dan kini apakah Sirul dan Azilah juga bakal dibebaskan?. Jika ini berlaku, siapakah yang bersalah sebenarnya dalam kes pembunuhan ngeri wanita Monggolia Altantunya Shaariibuu itu?.


Altantunya, apakah pembunuhanya ada kaitan dengan anak itu?

Najib perlu membersihkan imej dan maruhnya secara profesional. kemukakan bukti dan bawa ke mahkamah untuk mempertahankan diri. Inilah yang rakyat mahu sebenarnya !! Bukan berdiri di luar gelanggang kemudian "melolong serta memekik" bahawa dirinya tidak bersalah serta tidak mengenali langsung Altantunya. Mana mungkin tidak kenal jika semua yang tertuduh mempunyai hubungan akrab dengan beliau?.

Ikut logik dan akal fikiran yang waras pun kita tahu pasti Najib ada kaitan. Tambahan pula namanya pernah beberapa kali disebut dalam mahkamah. Mengapakah beliau takut ke mahkamah? Inilah persoalannya yang perli dijawab oleh rakyat dalam pilihanraya kecil Bukit gantang dan Bukit Selambau pada bulan April ini nanti !!


http://pahangdaily.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

Harap polis heret Najib C4 Al-Monggolia ke mahkamah. Kalau rakyat biasa baru disyaki dah direman di lokap seminggu. Tapi kalau pemimpin umno, khasnya Najib C4, pihak polis malu, segan, terkedu, jadi baghal tak tau nak buat apa. Ini bukan kes tipu, bukan kes cedera, bukan kes dera. Ini kes bunuh melibatkan bom C4 yang menghancurkan tubuh mangsa dan menghilangkan bukti. Tahniahlah rakyat Malaysia bakal mendapat bakal PM-Penjenayah Mega, Perasuah Mega sebagai Perdana Menteri! Aku jamin, semua polis akan diperlembu oleh Najib C4 dan Rosmah kelak! Lihatlah apayang Najib buat di Perak? Sultan pun diheret sama untuk menjayakan cita-cita rakus Najib yang juga telah menghilangkan Balasundram. Berapa ramai lagi agen-agen Najib nak hilangkan saksi? Malaysia berada pada tahap amat bahaya dibawah DS Najib sebagai PM. Kesian penganut umno masih berminat bertuankan penjenayah!

Anonymous said...

Mahkamah akan buat satu magik untuk mendakwa bahawa wanita mongolia itu yang bersalah.. dan semua yang tertuduh dibebaskan.

http://lh3.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/Sd7ECBLUWVI/AAAAAAAAAj4/cwlPA3Kc0GA/s720/bersemadi%20UMNO3.JPG


LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight




http://lh4.ggpht.com/_NG2rpR7PL40/ScNA7ekrAAI/AAAAAAAAAe4/MnAONBmvtlE/pinkturtle%20video.JPG