26 February 2009

kelakar ! guru silat dan rakan nak lawan karpal singh


dah tak ada maruah agaknya apabila seorang bertaraf guru silat cuba menyerang orang cacat di parlimen. kah kah kah !

yang tunjuk samseng tu adalah Ketua Pemuda umno Bahagian Gombak, Megat Zulkarnain Datuk Omardin. di apit oleh 30 orang pemuda umno yang lain. berada di dalam kawasan parlimen dan menanti ketibaan seorang OKU yang tidak boleh berlari, bersilat mahupun mempertahankan diri.

siapa kah perwira Megat Zulkarnain Datuk Omardin ni?
selain dari memegang jawatan pemimpin UMNO gombak, dia adalah juga ahli lembaga pewaris .. klik sini, juga anak kepada guru silat terkemuka hj omardin.

mungkin sekarang dia sedang bercerita betapa bangganya melawan orang cacat di parlimen. kah kah kah !

http://mulutbecok.blogspot.com

5 comments:

Anonymous said...

Salam Sahabat, sungguh memalukan bilamana bangsa melayu menjadi biadap. Inikah nilai2 murni yang diterapkan oleh pemimpin melayu kepada anak bangsa bakal mewarisi kepimpinan. Inilah akibatnya bila sentimen kebangsaan terlalu tebal dalam diri, inikah contoh yang baik ditunjukan oleh islam? tidak, islam tidak menggalakan perbuatan kurang ajar, bangsa melayu pun tidak mengajar bangsanya kurang ajar. Sepatutnya kita yang muda ni menghormati orang tua. Biarpun Karpal tu dah dikira nyanyuk kita patut juga menghormatinya sebagai orang tua. Kalau betul pun dia berkata tidak elok, kita masih ada saluran lain, ini tidak, bertindak macam beruk, kalau pun kita ada ilmu persilatan yg tinggi, tok guru pun tak suruh kita tunjuk ilmu yg kita ada. Itu namanya riak/takbur. Allah amat membenci hambanya bersifat demikian. fikir2kanlah.

IbnAbdHalim said...

Eh! Kenapa pula bangsa Melayu dituduh menjadi biadap? Yang biadap tu pemuda Ameno laa, bukan Melayu. Aku Melayu tapi tak biadappun. Biasalah Ameno ni mereka kan Tuan nagara ini. Yang bukan UMNO semuanya WAJIB tunduk kepada mereka. Kalau bantah akibatnya camtu la.

Anonymous said...

Salam Sahabat, sungguh memalukan bilamana bangsa melayu ameno menjadi biadap. Inikah nilai2 murni yang diterapkan oleh pemimpin melayu ameno kepada anak bangsa bakal mewarisi kepimpinan. Inilah akibatnya bila sentimen kebangsaan ameno terlalu tebal dalam diri, inikah contoh yang baik ditunjukan oleh islam? tidak, islam tidak menggalakan perbuatan kurang ajar, bangsa melayu pun tidak mengajar bangsanya kurang ajar. Sepatutnya kita yang muda ni menghormati orang tua. Biarpun Karpal tu dah dikira nyanyuk kita patut juga menghormatinya sebagai orang tua. Kalau betul pun dia berkata tidak elok, kita masih ada saluran lain, ini tidak, bertindak macam beruk, kalau pun kita ada ilmu persilatan yg tinggi, tok guru pun tak suruh kita tunjuk ilmu yg kita ada. Itu namanya riak/takbur. Allah amat membenci hambanya bersifat demikian. fikir2kanlah. mnm4774.(minta maaf kesilapan ulasan diatas,harap dimaafi)

Anonymous said...

Kalau dah teror sangat Guru-guru silat ni pergi lah ke Gaza nu.

Ngaku teror kat kampong je apa ada??? Malulah aku dengan perangai pendekar-pendekar 'melayu' ni atau.....'ada' masuk kot???

Anonymous said...

kalu takat ketua pemuda umno gombak tu tarak apa apa pun. Bekas prumugara MAS yg di buang kerja dulu.
KP PJ pulak sesen pun tak leh pakai mcm abg dia lawyer muflis tu.



LYRIC

A blinding flash of white light
Lit up the sky over Gaza tonight
People running for cover
Not knowing whether they're dead or alive

They came with their tanks and their planes
With ravaging fiery flames
And nothing remains
Just a voice rising up in the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight

Women and children alike
Murdered and massacred night after night
While the so-called leaders of countries afar
Debated on who's wrong or right

But their powerless words were in vain
And the bombs fell down like acid rain
But through the tears and the blood and the pain
You can still hear that voice through the smoky haze

We will not go down
In the night, without a fight
You can burn up our mosques and our homes and our schools
But our spirit will never die
We will not go down
In Gaza tonight